HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Motorépítés, avagy egy motorbolond hétköznapjai

Vettem egy '84.es Honda CBX 750f-et, mert építeni akarok. Első körben új blokkot és új formatervet kap.

Friss topikok

  • zotymo: Szia kíváncsi vagyok milyen lánccal. és hogyan oldottátok meg a problémát. Mi lett a végeredmény? ... (2014.01.18. 09:42) generátor lánc

Linkblog

2011.12.21. 13:41 balalajka

Ahol most tartok

 Sok mindent történt az elmúlt évben. Először is meglett az alap, a CBX750 maradványa. Szétkaptuk Öcsivel egy nap alatt, hogy le lehessen mosni a vázat, és el lehessen kezdeni visszaépíteni mindazt, amire szükség van. Elnézve a meglévő alkatrészeket, a bolkk egyes részein kívül nem sok minden marad. Futóművek, lámpák, ülés tank, minden megy a kukába............gondoltam ekkor még. Azután máshogy alakult. Először a tank sírta vissza magát. Apám kedvenc tanmeséinek egyik Michelangeloról szól. Állítólag amikor megkérdezték, hogy hogyan tud olyan csodálatos szobrokat faragni a rideg márványból azt mondta: "a kőben benne van a szobor, csak le kell faragni a felesleget!" Én megláttam abban a barom ronda tankban a szobrot, úgyhogy elővettem a flexet, és levágtam a felesleget, majd kivágtam az alját, és a hátuljából is kivágtam a felesleget. A hatás kb. ahhoz hasonló, mint amikor a "zs"-kategóriás ami gimis filmekben az osztály csúnyácskáját a bálkirálynővé alakítják. Kis smink, frizura, mínusz öt kiló, és a fiúk bomlanak érte. Láss csodát, a randa szögletes hájas tankból előbújt a szexi díva:

ilyen volt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ilyen lett

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Remélem, felismerhető a képen a változás: hátul lett jóval keskenyebb, végre karcsú nőies dereka van a motornak.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://motorepites.blog.hu/api/trackback/id/tr853480792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása