A tank ügye sínen van, jöhet az ülés kialakítása. Szerintem a forma kialakításánál e kettő kulcsfontosságú, ezek vezetik át a motor elejének formáit hátra. Egy versenymotor többféle ülésmegoldással elképzelhető:
itt az ülés a váz felett van, és hozzá rögzül a hátsó idom. Ha a '70-es évek stílusában építenék, vagy cafe racert, ezt választanám.
Van azután a '80-as, '90-es évek idomra szivacs stílusa, ahol igazi ülésről nem is beszélhetünk.
a 2000-es évekre az ülés visszaköltözik a vázra, és az idom is a vázhoz csatlakozik.
Én ezt a megoldást választottam, de a '80-as évek stílusában. A technikai megoldásként a legegyszerűbbet választottam: a gyári ülést alakítom át.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.