HTML

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Motorépítés, avagy egy motorbolond hétköznapjai

Vettem egy '84.es Honda CBX 750f-et, mert építeni akarok. Első körben új blokkot és új formatervet kap.

Friss topikok

  • zotymo: Szia kíváncsi vagyok milyen lánccal. és hogyan oldottátok meg a problémát. Mi lett a végeredmény? ... (2014.01.18. 09:42) generátor lánc

Linkblog

2012.01.07. 13:10 balalajka

ülés

 A tank ügye sínen van, jöhet az ülés kialakítása. Szerintem a forma kialakításánál e kettő kulcsfontosságú, ezek vezetik át a motor elejének formáit hátra. Egy versenymotor többféle ülésmegoldással elképzelhető:

  itt az ülés a váz felett van, és hozzá rögzül a hátsó idom. Ha a '70-es évek stílusában építenék, vagy cafe racert, ezt választanám.

Van azután a '80-as, '90-es évek idomra szivacs stílusa, ahol igazi ülésről nem is beszélhetünk.

 

a 2000-es évekre az ülés visszaköltözik a vázra, és az idom is a vázhoz csatlakozik.

Én ezt a megoldást választottam, de a '80-as évek stílusában. A technikai megoldásként a legegyszerűbbet választottam: a gyári ülést alakítom át. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://motorepites.blog.hu/api/trackback/id/tr893526286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása