HTML

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Motorépítés, avagy egy motorbolond hétköznapjai

Vettem egy '84.es Honda CBX 750f-et, mert építeni akarok. Első körben új blokkot és új formatervet kap.

Friss topikok

  • zotymo: Szia kíváncsi vagyok milyen lánccal. és hogyan oldottátok meg a problémát. Mi lett a végeredmény? ... (2014.01.18. 09:42) generátor lánc

Linkblog

2012.01.29. 10:37 balalajka

Vincent

Nem, nem a Ponyvaregény, bár örülünk. És még csak nem is Van Gogh. Ha már mutattam burkolt motorokat, és a napokban esett már szó a Vincentről is, akkor ideje a valódi kedvencemről is szót ejteni.

Vincent Balck Prince 1955.

elképesztő újítás a teljesen múanyag burkolat. Ne feledjük, még csak 1955 van, dúl a hidegháború, Európában épphogy kezd éledni a gazdaság, mindenki olcsón akar közlekedni, ez a robogók és a kismotorok meg a törpeautók aranykora. Erre az angolok piacra dobják ezt az 1000-es V2-es futurisztikus csodát. A piac nem értette meg, de ma a legkívánatosabb gyűjtőmotorok egyike.


Ha a technikát nézzük, akkor a központi rugóstag sokkol. Ilyet szériagyártásban jó 30 évvel később látunk viszont.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://motorepites.blog.hu/api/trackback/id/tr113967668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása