HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Motorépítés, avagy egy motorbolond hétköznapjai

Vettem egy '84.es Honda CBX 750f-et, mert építeni akarok. Első körben új blokkot és új formatervet kap.

Friss topikok

  • zotymo: Szia kíváncsi vagyok milyen lánccal. és hogyan oldottátok meg a problémát. Mi lett a végeredmény? ... (2014.01.18. 09:42) generátor lánc

Linkblog

2012.01.10. 05:21 balalajka

zúzalék

 Semmi sem egyszerű. Minden erőfeszítést igényel, törődést, odafigyelést. Ilyen az utak tapadása is. Szerintem a közútkezelő feladata az, hogy az útjainkat olyan állapotban tartsa, hogy azok biztonságos közlekedésre alkalmasak legyenek. Ha ez nem valósul meg, és emiatt balesetet szenved az átlag közlekedő, akkor természetesen megbüntetik, mert járművét nem az út és látási viszonyoknak megfelelően vezette. 

Hogy miért írom mindezt? Azért, mert a városban robogóval járva a kiszórt zúzalék miatt tegnap majdnem pereceltem. A sztori nem újdonság, a szemben jövő, úgy gondolta, hogy az én sávom is jár neki, ezért úgy kerülte ki az út szélén az ő sávjában parkolót, hogy engem leszorított. A járda mellett összegyűlt zúzalékba természetesen. Ami síkos úton érdesítőnek kiváló, az a száraz utat olyanná varázsolja, mint a vizezett jég. Megúsztam, de fogalmam sincs, hogy hogyan.

Kérdés: MIÉRT NEM BÍRJÁK ÖSSZEGYŰJTENI, HA MÁR NINCS SZÜKSÉG RÁ?

Hogy ez nem csak motoros hiszti, azt az alábbi kép illusztrálja. Fehér aszfalt zúzalékkal, még négy keréken is gyilkos kombináció.......... :-)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://motorepites.blog.hu/api/trackback/id/tr493533124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása